פתחנו סניף חדש בנווה פריצקי

תוכן עיניינים

לאחרונה פתחנו סניף חדש בנווה פריצקי.

זו הזדמנות מצוינת עבורנו לשרת יותר לקוחות ולהציע מוצרים שאין לנו בסניפים האחרים.

נוכל גם לספק שירות לקוחות טוב יותר ולהציע יותר מהטכנולוגיה העדכנית ביותר באולם התצוגה שלנו.

אנו שמחים לבשר כי פתחנו סניף חדש בנווה פריצקי. זו הפעם הראשונה שאנחנו מתרחבים מחוץ לישראל.

פתיחת הסניף החדש שלנו בנווה פריצקי היא צעד גדול עבורנו ואנו נרגשים מאוד להעניק ללקוחותינו שירות טוב עוד יותר. אנו מצפים לפגוש עוד אנשים בקהילה ולספק להם את השירותים שלנו.

אנו נרגשים לבשר כי פתחנו סניף חדש בנווה פריצקי. עבדנו קשה כדי לבנות בסיס לקוחות חזק באזור הזה ועכשיו אנחנו לא יכולים לחכות לפגוש את כל האנשים שחיים כאן!

למה בחרנו דווקא בעיר נווה פריצקי?

העיר נווה פריצקי מונה כ-7000 תושבים והיא ממוקמת באזור הצפון של ישראל. העיר נוסדה בשנת 1937 על ידי עולים מפולין וגרמניה שחיפשו מקום להשתקע בו.

נווה פריצקי היא אחת הערים הבודדות בישראל שאין לה רוב יהודי, כאשר הערבים מהווים כשני שלישים מאוכלוסייתה.

נווה פריצקי היא עיר בצפון ישראל. הוא ממוקם בסמוך לגבול לבנון, בערך באמצע הדרך בין חיפה לעפולה. אוכלוסיית נווה פריצקי מונה כ-5,000 איש.

הסיבה שבגללה בחרנו בעיר הזו היא כי היא לא מוכרת כמו ערים אחרות בישראל, אבל עדיין יש לה הרבה מה להציע לתיירים.

העיר נווה פריצקי נבחרה בגלל שיש בה את השילוב המושלם של עיר מודרנית ויישוב מסורתי. בעיר מתגוררים כ-3,000 תושבים, כאשר הרוב הם ישראלים יהודים. הוא ממוקם על גבול ישראל וסוריה, ברמת הגולן.

נווה פריצקי ידועה בנוף היפה שלה ובתוצרת החקלאית שלה הכוללת תפוחים, דובדבנים, אגסים, שזיפים וענבים.

איזה סוגי דיו נמכור לכם בנווה פריצקי?

מחסניות דיו הן סוג הדיו הפופולרי ביותר שאנו מוכרים. הם מגיעים בצבעים רבים ושונים, והם תואמים למספר מדפסות.

אנו מוכרים גם מחסניות לייזר, המיועדות לשימוש עם מדפסות לייזר. סוגים אלה של מחסניות מגיעים בשחור ובציאן, אך לא בצבעים אחרים. למחסניות טונר לייזר יש תפוקת דפים גבוהה יותר מזו של מחסניות דיו, כך שהן חוסכות לך כסף בטווח הארוך.

אנו גם נמכור לך ערכות מילוי עבור המדפסת שלך אם אתה לא רוצה לקנות דיו או טונר חדשים כל הזמן. ערכות אלה כוללות דיו וטונר וכן כלים שאתה צריך כדי למלא מחדש את המחסנית שלך בעצמך – כמו מזרקים וכפפות.

אנו בנווה פריצקי מציעים מגוון רחב של דיו עבור לקוחותינו. ברשותנו דיו לכל סוגי המדפסות ואנו מציעים גם ראשי דיו לדגמים החדשים יותר. כל הדיו שלנו מיוצר על ידי מותגים מוכרים וזמינים במחירים נוחים.

יש לנו מחסניות דיו התואמות ל-HP, Canon, Epson, Samsung ועוד מותגי מדפסות רבים אחרים. אתה יכול למצוא את כל סוגי מחסניות הדיו באתר האינטרנט שלנו

אנו נמכור את סוגי הדיו הבאים למדפסת שלך:

– מחסניות דיו (מקוריות)

– מחסניות דיו (תואמת)

– מחסניות דיו (מחודשות)

– ציוד למדפסת הזרקת דיו

שתפו עכשיו

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

עוד פוסטים ומאמרים שיעניינו אותך!

איך חשבונית ירוקה חוסכת דיו

בעידן הדיגיטלי, עסקים פונים יותר ויותר לחשבונית ירוקה כדרך לייעל את תהליכי החיוב שלהם ולהפחית את ההשפעה הסביבתית שלהם. אחד היתרונות הרבים של חשבונית ירוקה

משלוחי ציוד משרדי עד העסק

חלק מהחברות משתמשות כיום בשירותיה של חברת משלוחים לציוד משרדי כדי לבצע את המשלוחים. השירות מועיל במיוחד לבעלי עסקים קטנים שאין להם הובלה משלהם ואינם

סריקת מסמכים

סריקת מסמכים כל מה אתם צריכים לדעת

סריקת מסמכים היא תהליך שצריך לעשות כדי להגן עליהם ולארגן אותם. הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא שהמסמך הסרוק חייב להיות מאוחסן בארכיון באופן שניתן

מדפסת מדבקות

מדפסות מדבקות – כל השימושים

מדפסת מדבקות זו אינה מדפסת רגילה, ויש הנוטים לחשוב כי האפקטיביות והשימושים שלה הם כמו של מדפסת רגילה. אז לא ממש.  מדובר במדפסת שמטרתה להדפיס