משלוחי ציוד משרדי עד העסק

תוכן עיניינים

חלק מהחברות משתמשות כיום בשירותיה של חברת משלוחים לציוד משרדי כדי לבצע את המשלוחים.

השירות מועיל במיוחד לבעלי עסקים קטנים שאין להם הובלה משלהם

ואינם יכולים להרשות לעצמם טנדר או משאית לביצוע משלוחים.

חברת המשלוחים תעביר את הציוד המשרדי ושאר המצרכים לכתובת הלקוח, תפרוק אותו ולאחר מכן תיקח את כל חומרי האריזה.

החברה מקפידה על אספקת הציוד במקשה אחת.

הם מציעים שירותי משלוחים עבור כל מיני ציוד משרדי כמו שולחנות עבודה, כיסאות ושולחנות.

החברה מבטיחה שהלקוח יקבל את התמורה הטובה ביותר עבור כספו על ידי אספקת מוצרים באיכות גבוהה.

מהם סוגי הציוד המשרדי שעסקים מזמינים

ישנם סוגים רבים ושונים של ציוד משרדי שעסקים מזמינים. סוג הציוד המשרדי יהיה תלוי בסוג העסק, צרכיו וגודל החברה.

הסוגים הנפוצים ביותר של ציוד משרדי הם:

  • מחשבים
  • מדפסות
  • סורקים
  • מכונות פקס
  • טלפונים
  • ציוד לשיחות ועידה בווידאו
  • כלי כתיבה
  • דפים למדפסות ופקסים

ישנם סוגים רבים ושונים של ציוד משרדי שעסקים מזמינים. ישנם פריטים כמו מדפסות, סורקים, מכשירי פקס ועוד.

סוג הציוד המשרדי שהחברה מזמינה תלוי בצרכיהם. אם הם צריכים לסרוק מסמכים אז הם היו מזמינים סורק.

אם הם צריכים להדפיס מסמכים אז הם היו מזמינים מדפסת.

ישנם סוגים רבים ושונים של ציוד משרדי שעסקים מזמינים.

הסוג הנפוץ ביותר של ציוד משרדי הוא ראשי דיו למדפסות. אלה משמשים להדפסת מסמכים, תמונות ופריטים אחרים.

סוג נוסף של ציוד משרדי הוא מחשב נייד. מחשבים ניידים משמשים למצגות ופגישות, וכן לעבודה כללית במשרד.

פריט נפוץ נוסף הוא מנורת שולחן. מנורות שולחן מספקות אור כאשר משרדים מחשיכים במהלך היום או שעות הערב,

מה שעשוי להיות נחוץ מכיוון שאנשים עובדים לעתים קרובות בלילה במשרדים עם רמות תאורה נמוכות כדי להישאר פרודוקטיביים.

סוגים אחרים של ציוד משרדי כוללים מגרסות נייר, מחדדים, מחשבונים ומקלדות עם מקלדות מספרים

המסייעים בהזנת נתונים ובספירת כסף; כל אלה הם פריטים שניתן להזמין למשרד דרך חנות מקוונת או מקומית

חברות משלוחים לציוד משרדי בישראל

חברות הובלת ציוד משרדי בישראל הן שירות פופולרי לעסקים שצריכים לקבל את הציוד המשרדי שלהם למקום עבודתם.

שירות משלוחים לעסקים מציעות מגוון רחב של שירותים ומוצרים, כולל ריהוט, ציוד IT ואפילו מזון.

כמה מחברות משלוח הציוד המשרדי הפופולריות בישראל הן:

ישנן חברות משלוחים רבות בישראל המספקות ציוד משרדי ללקוחותיהן כבר שנים.

חברות אלו אמינות ומציעות מגוון רחב של שירותים.

חברת המשלוחים הבולטת בישראל היא חברת לומיס.

היא מציעה מגוון רחב של שירותים, לרבות אספקת ציוד משרדי למקומות שונים בישראל.

חברת לומיס מספקת ציוד משרדי כבר למעלה מ-100 שנה והינה מהחברות הוותיקות בתחומה.

כיצד מתבצע התשלום לחנות המספקת את הציוד המשרדי?

התשלום עבור החנות המספקת ציוד משרדי מתבצע לרוב אחת לחודש עבור כל ההזמנות באותו חודש כנגד תעודות משלוח.

זה מבטיח שהחברה לא תצטרך לבצע תשלומים בכל פעם שהיא מזמינה פריט.

רוב החנויות לציוד משרדי שמספקות משלוחים לעסקים גובים את דמי המשלוח בתוך ההזמנה עצמה,

כך שהעסק לא צריך לבצע תשלום על המשלוח בנפרד.

תוך כמה זמן מגיע הציוד המשרדי מהחנות לעסק?

הזמן שלוקח לציוד המשרדי להגיע מהחנות לבית העסק תלוי בכמות ההזמנה.

לדוגמה, אם אתה מזמין פריט אחד, זה ייקח 3-5 ימי עסקים.

אם תזמינו 2 פריטים, זה ייקח 4-6 ימי עסקים. אם תזמינו 3 פריטים, זה ייקח 5-7 ימי עסקים.

אם תזמינו 4 פריטים או יותר, זה ייקח 6-8 ימי עסקים.

לציוד המשרדי יידרש מספר ימי עסקים להגיע לבית העסק בהתאם לכמות ההזמנה.

לדוגמה, אם כמות ההזמנה נמוכה מ-100 פריטים, זה ייקח 4-5 ימי עסקים.

אם כמות ההזמנה היא יותר מ-100 פריטים, זה ייקח 2-3 ימי עסקים.

הזמן שלוקח לציוד המשרדי להגיע לעסק שלך תלוי בכמות ההזמנה. ככל שכמות ההזמנה גבוהה יותר, זה לוקח קצר יותר.

לרכישה של פריט אחד, יעברו בממוצע 12 ימי עסקים לפני המשלוח.

לשני פריטים יעברו בממוצע 9 ימי עסקים לפני המשלוח ולשלושה פריטים יעברו בממוצע 7 ימי עסקים לפני המשלוח.

מהי מדיניות ההחזרה במקרה של נזק בציוד?

החזרת ציוד במקרה של נזק היא לא תמיד משימה קלה. החנות תקבע את מדיניות ההחזרה שלפניה בוצעה ההזמנה.

החנות תקבע את מדיניות ההחזרה שלפניה בוצעה ההזמנה.

בחלק מהחנויות יש מדיניות החזרה קפדנית, בעוד שאחרות מציעות מדיניות גמישה יותר.

אם אינך בטוח לגבי המדיניות של החנות שלך, עדיף לשאול לפני ביצוע הרכישה.

מדיניות ההחזרה נקבעת מול החנות ממנה בוצעה ההזמנה.

אם המוצר פגום, תוכל להחזיר אותו לאותה חנות והם יחליפו או יתקנו אותו.

אם הציוד ניזוק במהלך ההובלה, ייתכן שניתן יהיה לקבל החזר עבור פריט זה.

ייתכן שלחנות תהיה מדיניות החזרה שונה לגבי מוצרים פגומים או מוצרים שנרכשו במבצע.

נציג שירות הלקוחות אמור להיות מסוגל לענות על שאלות אלו ולעזור בכל תלונה על נזק או תיוג שגוי של פריטים.

מיהם חברות המשלוחים בישראל?

חברות שילוח בישראל משמשות להובלת סחורות ומוצרים. הם מספקים שירותי משלוח ללקוחות מקומיים ובינלאומיים כאחד.

להלן חברות השילוח המובילות בישראל:

  • DHL Express
  • יו פי אס
  • צ’יטה
  • תפוז

ענף הספנות הישראלי גדול למדי, עם סך של למעלה מ-60 חברות.

חברת השילוח הגדולה בישראל היא חברת צים שירותי שילוח משולבים בע"מ, הפועלת כספקית שירותי שילוח מכולות ונוסעים.

צים שירותי שילוח משולבים בע"מ נוסדה בשנת 1945, ומטהה בחיפה, ישראל.

היא מספקת שירותי הובלה הן לנוסעים והן למטענים ברחבי העולם ויש לה צי של למעלה מ-100 ספינות המשמשות למטרות שונות.

תעשיית הספנות היא עסק עולמי וישנן חברות שילוח רבות בישראל. להלן כמה מהפופולריים ביותר.

צים קיימת מאז 1945 והיא הפכה להיות אחת מחברות השילוח הגדולות בעולם.

החברה מציעה מגוון רחב של שירותים, לרבות שילוח מטענים, הובלה אווירית, אחסנה והפצה.

אחד השחקנים החדשים ביותר בענף הספנות הישראלי הוא אל על מטענים של חברת התעופה הישראלית (EILAC).

החברה מספקת שירותי טיפול במטענים לחברות תעופה,

שירותי שילוח מטענים לשולחים ופתרונות לוגיסטיים ללקוחות המעוניינים לשלוח סחורות באוויר או באוקיינוס.

שתפו עכשיו

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

עוד פוסטים ומאמרים שיעניינו אותך!

איך חשבונית ירוקה חוסכת דיו

בעידן הדיגיטלי, עסקים פונים יותר ויותר לחשבונית ירוקה כדרך לייעל את תהליכי החיוב שלהם ולהפחית את ההשפעה הסביבתית שלהם. אחד היתרונות הרבים של חשבונית ירוקה

פתחנו סניף חדש בנווה פריצקי

לאחרונה פתחנו סניף חדש בנווה פריצקי. זו הזדמנות מצוינת עבורנו לשרת יותר לקוחות ולהציע מוצרים שאין לנו בסניפים האחרים. נוכל גם לספק שירות לקוחות טוב

סריקת מסמכים

סריקת מסמכים כל מה אתם צריכים לדעת

סריקת מסמכים היא תהליך שצריך לעשות כדי להגן עליהם ולארגן אותם. הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא שהמסמך הסרוק חייב להיות מאוחסן בארכיון באופן שניתן

מדפסת מדבקות

מדפסות מדבקות – כל השימושים

מדפסת מדבקות זו אינה מדפסת רגילה, ויש הנוטים לחשוב כי האפקטיביות והשימושים שלה הם כמו של מדפסת רגילה. אז לא ממש.  מדובר במדפסת שמטרתה להדפיס